Jäsentiedote 1/2015

Hyvää kevättä ja kesää kaikille ranta-asukkaille.
Elijärviyhdistyksen toiminta jatkuu perinteiden mukaan. Yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään 13.6.2015 klo 12:00 alkaen Yläneen Osuuspankinkerhohuoneessa, Yläneellä. Kokouskutsu esityslistoineen ohessa.

Muistathan, että Elijärviyhdistyksen kotisivuja päivitetään säännöllisesti ja aina sieltä löytyy jotakin uutta tiedotettavaa. Käy osoitteessa www.elijarviyhdistys.net sekä myös yhdistyksen facebook-sivuilla osoitteessa www.facebook.com/elijarviyhdistys Facebookiin on ilahduttavasti viestejä ja päivityksiä lisänneet useammatkin jäsenet.

PÖYTYÄN KUNNAN TIEDOTUSLEHTI
Pöytyän kunta julkaisee noin neljästi vuodessa jokaiseen kunnan talouteen jaettavan tiedotuslehden, josta löytyvät mm. kunnan yhteystiedot, tulevat tapahtumat ja muuta ajankohtaista asiaa Pöytyän kunnasta. Kesän tiedotuslehti "Palveleva Pöytyä" ilmestynee aivan lähipäivinä.
Pöytyän kunnan palvelut, yhteystiedot ja puhelinnumerot ym. löydät myös Pöytyän kunnan kotisivuilta www.poytya.fi. (linkki www.elijarviyhdistys.net)

JÄTEHUOLTO YLÄNEELLÄ
Pöytyän kunta on liittänyt koko alueensa vuoden 2015 alusta alkaen Turun Seudun Jätehuollon piiriin. Tehty muutos koskee kunnan vastuulle kuuluvaa jätehuoltoa eli Yläneen asukkaiden ja julkisten toimijoiden jätehuollon järjestämistä. Toimialueen muutos tulee näkymään pieninä muutoksina asukkaiden jätehuollossa. Jäteneuvonnan asukkaat saavat jatkossa TSJ:n asiakaspalvelusta ja neuvojilta.
Turun seudun jätehuollon yhteystiedot:
Turun Seudun Jätehuolto Oy
Ajurinkatu 2, 20100 TURKU, puh. vaihde 020 728 2100,
avoinna ma-pe 9-16
Jäteneuvonta puh. 0200 47470 (paikallisverkkomaksulla)
sähköposti: jateneuvonta(at)tsj.fi

UUDENKARTANON LYSTMETTÄ
Kesäteatteriesityksiin saapuu täysiä katsomoita kahden viikon ajan juhannuksesta alkaen. Tänä vuonna on näytelmänä "Liian paksu perhoseksi". Katso näytösajankohdat Palveleva Pöytyä-lehdestä tai www.poytya.fi

YLÄNEEN KOTISEUTUMUSEO
Kotiseutumuseo käsittää täydellisen yläneläisen 1700 - 1800 -luvun talonpoikaismiljöön rakennuksineen ja esineineen. Lisäksi museomäellä järjestetään erilaisia tapahtumia kesän mittaan. Katso tarkemmat tiedot Palveleva Pöytyä-lehdestä tai www.poytya.fi