Jäsentiedote 1/2016

Hyvää alkavaa kesää kaikille ranta-asukkaille.
Elijärviyhdistyksen toiminta jatkuu perinteiden mukaan. Yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous pidetään 11.6.2016 klo 12:00 alkaen Yläneen Osuuspankin kerhohuoneessa, Yläneellä. Kokouskutsu esityslistoineen ohessa.

Muistathan, että Elijärviyhdistyksen kotisivuja päivitetään säännöllisesti ja aina sieltä löytyy jotakin uutta tiedotettavaa. Käy osoitteessa www.elijarviyhdistys.net sekä myös yhdistyksen facebook-sivuilla osoitteessa www.facebook.com/elijarviyhdistys. Facebookiin on viestejä ja päivityksiä lisänneet useammatkin jäsenet.

PÖYTYÄN KUNNAN TIEDOTUSLEHTI
PPöytyän kunta julkaisee kolmesti vuodessa jokaiseen kunnan talouteen jaettavan tiedotuslehden, josta löytyvät mm. kunnan yhteystiedot, tulevat tapahtumat ja muuta ajankohtaista asiaa Pöytyän kunnasta. Kesän tiedotuslehti "Palveleva Pöytyä" tulee jakeluun viikolla 20, ja sitä on saatavilla mm. Yläneellä olevista kaupoista.
Pöytyän kunnan palvelut, yhteystiedot ja puhelinnumerot ym. löydät myös Pöytyän kunnan kotisivuilta www.poytya.fi (linkki www.elijarviyhdistys.net).

JÄTEHUOLTO YLÄNEELLÄ
Pöytyän kunta on liittänyt koko alueensa Lounais-Suomen Jätehuollon piiriin. Tehty muutos koskee kunnan vastuulle kuuluvaa jätehuoltoa eli Yläneen asukkaiden ja julkisten toimijoiden jätehuollon järjestämistä.
Lounais-Suomen jätehuollon yhteystiedot:
Kuormakatu 17, 20380 TURKU, puh. 0200 47470,
avoinna ma-pe 9-15
sähköposti: jateneuvonta@lsjh.fi
Kierrätyspisteet ovat muuttuneet vuoden 2016 aikana. Yläneen urheilukentältä on poistunut kierrätysjätteen vastaanottolaatikot. Nykyisin kierrätystavaraa vastaanotetaan:
Yläneen Salen p-paikka, Haverintie 6 (paperi, metalli, lasi ja kartonki)
Yläneen ST1-huoltoaseman p-paikka os. Keskustie 78 (paperi)
Heinijoen vanhan koulun piha, Heinikyläntie (paperi, metalli, lasi)
Koskenkylän ekopiste, Honkilahti os. Koskenkylänraitti 15 (paperi, metalli, lasi, paristot)
Rinki ekopiste, Vehmalainen os. Yläneentie 1563 (paperi, metalli, lasi, kartonki)
Kaikki kierrätyspisteet löydät helposti osoitteesta: www.kierratys.info

UUDENKARTANON LYSTMETTÄ
Himolan kesäteatterissa on jälleen 26.6.2016 alkaen 11 näytöstä.
Tänä vuonna on vuorossa maalaiskomedia "Miehen tuoksu". Katso näytösajankohdat Palveleva Pöytyä-lehdestä tai www.poytya.fi.